Médiá a štatistiky

Druhý ročník Festivalu zdravia Čadca utŕžil ešte vyššiu návštevnosť, než predošlý rok.

Podujatie pripravené pre tisíce ľudí

V druhom ročníku navštívilo podujatie takmer 4000 ľudí. Návštevníkov lákali viaceré zóny s rôznorodým programom.

Intenzívna online a offline propagácia

Intenzívna 2 mesačná marketingová kampaň prezentovala našich partnerov a lákala na bohatý program.

Bohatý program pre celé rodiny

Prepájali sme hlavné piliere pre zdravší život so zábavou. Podujatie cielilo na širokú verejnosť a rôzne vekové kategórie.

Priestor pre lokálne firmy a organizácie

Dávame priestor aj lokálnym partnerom, výrobcom, vystupujúcim a neziskovým organizáciám.

Spojili sme Festival zdravia Čadca aj s Kysuckým maratónom do jedného veľkého podujatia

Prvý ročník Festivalu zdravia Čadca začal ako jednorázový ambiciózny projekt, ktorý mal priblížiť hlavné piliere zdravia širokej verejnosti a byť hlavne oslavou 30teho výročia zubnej kliniky Petramed. Tá aj tento rok patrila medzi hlavných partnerov a spoluorganizátorov podujatia. Vďaka spolupráci s Mestom Čadca, pod záštitou primátora Mateja Šimáška, sa rozhodlo o každoročnej organizácii tohto výnimočného podujatia, kde sa prepája zdravie so zábavným programom pre širokú verejnosť, ako pre jednotlivcov, tak aj rodiny s deťmi. Práve pozitívne ohlasy verejnosti a dlhodobá vízia viedla k založeniu OZ Zdravé Kysuce, ktoré zabezpečuje organizáciu podujatia Festival zdravia Čadca.

 

 

Festival zdravia Čadca využíva expertízu odborníkov, lekárov a športovcov a snaží sa zlepšiť prístup k informáciám o zdraví nášho tela a mysle. Komplexne a zaujímavo. A pri tom prepojiť a zapojiť miestnu komunitu. Festival je nadimenzovaný pre tisíce ľudí a to bez ohľadu veku, ekonomického či sociálneho statusu. 

 

Významnosť podujatia počiarkuje aj priama záštita od Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky a tiež Slovenskej zdravotníckej univerzity. Do festivalu sme vložili veľké úsilie a aj vzhľadom na značné finančné zaťaženie sa nám podarilo vďaka mestu Čadca a ďalším partnerom a sponzorom urobiť skvelé podujatie so vstupom pre všetkých zadarmo

 

2. ročník festivalu v číslach

V deň Festivalu nás tento rok namiesto dažďa trápili silné horúčavy, ľuďom dobre padli veľkometrážne stany či oddychová zóna pod korunami stromov. Ráno štartoval Kysucký maratón a počas celého dňa bol rôznorodý program na Festivale zdravia Čadca. Tento synergický efekt dostal do priestorov Matičného námestia a Domu kultúry Čadca takmer 4000 ľudí. Okrem zábavného programu pre deti aj dospelých, viac než 1000 ľudí absolvovalo bezplatné lekárske vyšetrenia, diagnostické testy, tematické prednášky a odborné inštruktáže. 

Intenzívna marketingová kampaň v reálnom svete a na sociálnych sieťach

Aj tento rok sme realizovali intenzívnu online mediálna kampaň na sociálnej sieti Facebook, pridali sme tie aktivity na sociálnej sieti Instagram a propagovali nás aj mediálni partneri, partneri a sponzori. Kampaň pred podujatím trvala 2 mesiace a bude mať ešte pár týždňový „dojazd“. 

 

Všetky príspevky, storíčka a reelska sú vo výraznej grafike Festivalu zdravia Čadca. Dali sme si záležať, aby bol festival odlíšiteľný od ostatných a aby sme festivalovú náladu preniesli aj do vizuálov a propagovaného obsahu.

 

Venovali sme sa nielen programu a vystupujúcim, ale aj partnerom a sponzorom a priebežne odkrývali obsah podujatia. Organickému dosahu sme pomohli platenou propagáciou. 

 

Náš obsah urobil zásah až 612536 krát na sociálnych sieťach Facebook a Instagram. So zameraním najmä na ľudí, čo žijú a pracujú na Kysuciach a čiastočne v Žilinskom kraji. 

 

Nad rámec toho náš obsah prezdieľavali aj Mesto Čadca, partneri a sponzori na svojich sociálnych sieťach. Vyšlo tiež niekoľko článkov v spolupráci s mediálnymi partnermi a to nielen vo fyzickej tlači, ale aj v online priestore a cez ich sociálne siete. S blížiacim sa termínom podujatia sa pridávali k nám aj rôzne weby a komunity, ktoré informujú o voľnočasových podujatiach na Slovensku (medzi mnohými spomenieme najmä lokálne podujatia na MojeKysuce.sk). Prikladáme aj niekoľko článkov v online priestore:

 

 
 

Propagácia na billboardoch, rôznych plochách a na mieste festivalu

Na festival  sme ľudí lákali aj cez viaceré billboardové plochy na Kysuciach a v blízkom okolí. Naše vizuály vykúkali na ľudí nielen v Čadci a okolitých mestách, ale aj v Žiline, napr. v obchodnom dome Aupark Žilina. Zapojili sa aj mnohé školy a inštitúcie. Využili sme inzertné plochy mesta Čadca, no podporili nás aj desiatky lokálnych prevádzok, ktoré mali vyvesené počas 2 mesiacov plagáty s termínom festivalu a programom. Za veľký záujem a pomoc verejnosti, lokálnych podnikov a inštitúcií, sme veľmi vďační. Stovky našich plagátov doslova „zaplavili“ ulice najmä v meste Čadca a niekoľkých okolitých obciach.

 

Mediálni partneri tiež vydali niekoľko článkov vo viacerých periodikách, kde informovali o tom, že v Čadci sa bude konať už II. ročník Festivalu zdravia Čadca a tiež propagovali aj spojenie s Kysuckým maratónom. Regionálne noviny MY vydali viaceré články v nezávislom týždenníku Kysuce a tiež v MY nezávislých novinách so zameraním na mestá Čadca, Turzovka, Krásno nad Kysucou, Kysucké nové Mesto.

Tešíme sa, že podujatie podporujú aj viaceré susedné mestá, obce a rôzne inštitúcie na Kysuciach, ktorých predstavitelia sa tiež zúčastňujú Festivalu zdravia Čadca.

Na mieste Festivalu sme mali 5 veľkých reklamných plôch, ktoré informovali o programe festivalu, mapke podujatia, programe a tiež našich partneroch a sponzoroch. Práve vďaka týmto partnerom a sponzorom, sme dokázali uskutočniť toto skvelé podujatie s bezplatným vstupom pre všetkých.

V neposlednom rade sa podujatie teší aj pozornosti odbornej verejnosti, kredit podujatiu tiež pridáva aj záštita od Miniesterstva zdravotníctva Slovenskej republiky či Slovenskej zdravotníckej univerzity v Bratislave.

Všetkým, čo sa zapojili a pomohli s distribúciou informácií o podujatí, VEĽMI PEKNE ĎAKUJEME!